Rozbor reklamy
Obsah reklamy
V této reklamě vidíme nakupujícího otce se synem jak syn přemlouvá svého tátu, aby koupil mléčný výrobek společnosti Panda. Otec však se slovy: Ne, už toho máme dost, synovi nevyhoví. V tu chvíli se před nimi objeví roztomilá panda v životní velikosti a "potrestá" otce tím, že mu převrhne košík, kopne mu do nákupu, a dokonce mu po něm začne skákat.
Reklama ukazuje, že Panda výrobky jsou nejlepší a pokud si ho nekoupíte, tak dopadnete stejně jako otec, který přišel o svůj nákup.
Cílová skupina
Reklama je mířená na lidi jak mužského, tak ženského pohlaví každého věku. Tento výrobek si může koupit dítě na svačinu do školy, ale také dospělý, nebo senior.
Tato reklama se dá zařadit jak před odpolední seriál, tak před večerní film.
Přesvědčovací techniky
Jakým způsobem se vás snaží reklama přesvědčit?
Jaké sdělení je skryto za hlavní myšlenkou reklamy?
Hodnoty
Jaký životní způsob je prezentován v reklamě? Jaké hodnoty reklama zobrazuje?
Obsahuje reklama nějaké stereotypy (o sociálních skupinách)? Jaké?
Obrazy a hudba
Reklama se odehrává v supermarketu a hudba krásně zvýrazňuje kontrast mezi hodnou a roztomilou pandou a naštvanou pandou, která může udělat cokoliv.
O čem svědčí?